Post by inprosbaybewebm on Mar 14, 2022 3:00:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Claw Machine Game Toreba Live! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Claw Machine Game Toreba Live! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Claw Machine Game Toreba Live! 2022 version ▞▞▞
Garanterade vinster är aldrig garanterade, jag har provat över 50 gånger på dem och klorna på dessa maskiner kan inte lyfta ett kuvert
Önskar att det var lättare att esrn TP. Jag har vunnit mycket, leveranstiden är ganska snabb och gratis.
Jag har spelat Toreba i flera år och spenderat massor av pengar på det här spelet. Du får så småningom dina priser, men efter den senaste uppdateringen där de tog bort gratis frakt i kombination med deras "kampanj" för att "stärka" klon när du betalar för att spela, var det droppen för mig och jag kommer att avinstallera app. Jag rekommenderar starkt att du hittar ett annat claw-spel att spela om du letar efter något liknande.
Den här appen brukade vara bra, men företaget blir skuggigare och skummare. Saker och ting blir svårare att vinna, saker är riggade och de har tagit bort vissa saker från fritt spel. Jag stannar för gratisspelen, men jag skulle aldrig spendera pengar på den här appen igen. Uppdatering: de har otroligt skumma maskiner som jag aldrig har sett någon annanstans som gör det nästan omöjligt att vinna priset. Det enda värdet i denna app är gratisbiljetter dagligen. Slösa inte bort dina pengar, hoppas bara att du har tur.
Kul att se och du får några gratisspel här och där. Priset är lite mycket för klospel. $5,82 ger dig 5 000 poäng men 1 spel är vanligtvis 2 000-2 500 och det krävs flera försök för att få priser. Spenderade $25 fick ett pris ända till kanten men kunde inte få det att vika. Svårigheten verkar svårare än de flesta tranor.
Jag skapade ett nytt konto för den här appen och den sa att jag skulle få 5 gratisspel. Jag går för att spela en klomaskin och den säger att jag inte hade någon TP och inga spelbiljetter. Vad i helvete! Denna app ger heller ingen förklaring om hur man spelar en viss maskin. Vissa maskiner tar inte bara tag i ett föremål. De trycker på föremålet. Att inte veta detta fick mig att förlora nästan all TP som jag hade sparat från att spela spel och svara på enkäter.
Toreba-supporten är verkligen den bästa jämfört med tidigare. Även om mina gamla biljetter fortfarande står stilla men de nya åtgärdas nästan omedelbart med positiv respons! Uppskatta de nya funktionerna också.
Helt oärligt. Maskiner är riggade, klor har 0 styrka och de når inte ens priset ibland. Eftersläpningen blir också från dålig till värre. Nyligen skulle jag få priset i nästa försök men maskinen hängde sig. Mailade kundtjänst bara för att de skulle skylla på mig för eftersläpningen. Ursäkta mig? Ta en titt på recensionerna; många andra står också inför eftersläpningsproblem. Fixa din app innan du skyller på andra. Jag skulle ha gett den här appen 0 om jag kunde. Gör dig själv en tjänst, spela inte
Det här spelet är ganska roligt, och jag har vunnit ett antal saker. Men det enda är: du får 1-3 GRATIS PLAY-biljetter om dagen, efter det MÅSTE du spendera pengar för att spela. Spelen kräver eftertanke, de är inte som typiska amerikanska klospel, du tar inte bara upp och släpper. Du måste slå ner priserna. Om du gillar en utmaning och har pengar att blåsa bort så gör det. Annars skulle jag ge den här appen vidare.
Lmao det här är en cool sajtidé men om du kan ta reda på vad du ska göra efter att du har fått dina första 5 gratisvarv är du en Gud. Vänster/högerpilar och framåt/bakåtpilar visas först efter att du har tryckt på dem. Äntligen räknat ut hur kontrollerna kommer att fungera på gratis #r och sedan ändrades de. Spendera pengar om du vill, jag köper denna sht på Amazon för slantar
Med tanke på hur mycket pengar som spenderas för att vinna tycker jag att det borde finnas fler gratisspel. Jag har spelat in flera tillfällen där det finns någon i närheten av en maskin då kameran släpar eller klon skakar utan anledning. Jag tycker att vi borde kunna se alla fyra hörn av maskinen för att se till att det inte förekommer manipulering av maskiner. Med det sagt, priserna är $$$ om de inte är prickade, & medan de skickar gratis har jag fått några av mina, men några saknas fortfarande & det finns ingen support när den väl har skickats.
Claw Machine Game Toreba Live! Viihde bzci
bra på alla sätt utom ett. Jag vann ett fickur. den kom på en vecka. jämfört med andra är det mycket svårare och dyrare. för mycket så. Jag vill ha en utmaning men vill inte känna mig lurad. detta är på gränsen.
Väldigt roligt klomaskinspel, fyllt med söta priser som inte kan hittas i amerikanska maskiner. Maskinerna i sig kan vara knepiga, speciellt om du inte är van vid de specifika inställningarna de har, så se hur de spelas innan du hoppar in. Det kräver lite övning och tålamod men priserna är mycket vinnbara och gratis frakt var 7:e dagar är en fantastisk funktion. Väldigt uppskattad. Jag älskar det här spelet, jag kommer aldrig att avinstallera det, så roligt!
Det brukade vara ett riktigt roligt spel. Men nu har de gjort frakten superdyr för priser du vunnit med dina gratisspel. Jag har också väntat sedan mars 2021 på att mina varor ska skickas.
Det verkar finnas massor av bakgrundsmanipulation av personalen för att få det att se ut som om det finns många spelare. Leksaker sitter ofta synligt fast med lim eller tejp. Uppenbarligen hade jag inte förväntat mig att det skulle vara rättvist, men det finns så mycket uppenbart bedrägeri att det nästan är roligt. Jag minns att jag spelade 2015 och det var mycket bättre, slösa inte bort din tid ens med gratisspelen
jag älskar att spela det här spelet, det kan bli beroendeframkallande snabbt, vi har inga UFO-maskiner i Texas så det är trevligt att fixa söta saker
Lyssna! Jag vet att vissa människor säger att det här spelet inte är värt det, och det trodde jag också till en början, MEN DE HAR FEL! Efter att ha letat i veckor efter ett bra kranspel slutade jag komma tillbaka hit. Spelet är svårt, och du måste lista ut knepen, men du KAN vinna! Det tog mig ett tag men jag vann en Rilakkuma-plysch, Hatsune Miku-figur och en Todoroki-figur fodrad min granne! De kom inom en vecka efter att jag vann! Ha tålamod. Se hur andra spelar och jag lovar, du kommer att vinna! Lycka till!
Enda klagomålet är att en handledning bör erbjudas. Spel är rättvist om du vet hur man spelar på maskinen. Ja, det är sant att vissa klor knappt flyttar priset med flit, men det är så att priser inte kommer att vinnas i ett spel. Jag föreslår om du är ny att börja spela spel med hjälpfunktionen och att se andra spela först så att du kan hitta en bra strategi för att vinna själv eller så kan du sluta spendera över 100 $ och inte vinna någonting. Och en bra internetuppkoppling är ett måste, annars släpar kameran fruktansvärt.
Jag har spelat det här länge och jag har äntligen gett upp. Inte bara är det otroligt dyrt, men priserna är nästan omöjliga att vinna. Vissa säger att du bara inte vinner om du inte har skickligheten, men jag har faktiskt sett priser som var knutna till maskinen - även om du slår bort den för att ta tag i den skulle det inte leda till en vinst. Känns som en bluff för mig.
Toreba är helt fantastisk när du väl får kläm på det! Deras spel är definitivt traditionell japansk arkadstil, så om du vill ha en plysch från din vanliga maskin i amerikansk stil, så är Clawee definitivt mer du. Men om du har tålamodet och viljan att studera de många spelarna på deras många, MÅNGA maskiner, lovar jag att du kommer att vinna om du verkligen ger det en chans! Bra priser också!! Uppdaterar när jag (förhoppningsvis) får min 1:a vinst 😀👍
Claw Machine Game Toreba Live! Διασκέδαση bdzt
Det här är superintressant och jag tycker att du bör överväga några saker innan någon blir rädd för det hela. För en dessa är inte riktigt enkla försök en gång och bli frustrerad. Det tar tid att öva, med tanke på att du får dessa saker och det är gratis frakt ibland är det inte dåligt, du får gratis spelningar när du loggar in och även den 10:e och 20:e varje månad. Allt sett är detta rimligt och variationen i priser är god. Släpp det lite.
Det är inte alltid lätt att vinna ett pris men det är absolut möjligt, jag har vunnit en hel del vid det här laget Du får också gratis dagliga spelningar gratis frakt varje vecka (du kan skicka flera priser). Notera: ibland fastnar priserna på oåtkomliga platser så det är bättre att vara försiktig och undvika dem tills personalen sätter tillbaka dem på rätt plats.
Det är söta leksaker ja men...det är en jävla bluff!! Det krånglar när du vill få varan du måste betala till men och säg att det är jävligt dyrt så fattar bara inte att jag har problem och om jag kontaktar supporten skulle det inte fungera. Dålig app. Bara en bluff😡.
Förstår inte varför detta är så populärt... Kanske om du har massor av pengar att bränna. Hittills har jag spelat i en vecka och använt poäng som samlats in genom andra spel tillsammans med mina dagliga gratisspel, jag har till och med kastat in lite pengar för några snabba poäng. Vann ingenting, de flesta av dessa maskiner är omöjliga om du inte sätter dig på dem vid rätt tidpunkt och lyckas flytta varan på rätt sätt... Jag tycker inte att det är särskilt roligt alls.
Badminton League ખેલ કૂદ xtm
De ändrade den veckofria frakten. Att inte spendera 100 $ per månad bara för att få "fri frakt". Lycka till med din app ser ut som att du förlorat många spelare under lång tid.
älskar verkligen att spela, det är bara väldigt väldigt lätt att spendera mycket pengar. det skulle vara trevligt att se att det inte är lika dyrt, eller att det finns enkla sätt att tjäna spel/poäng
Claw Machine Game Toreba Live! Əyləncə lwrf
Jag vet att vissa tycker att det är riggat, men efter att jag läst några recensioner som sa att det var en japansk UFO-fångare, tänkte jag att det skulle vara en bra idé att börja forska. Jag ångrar att jag använde mina 5 gratisförsök innan jag efterforskade, för sedan efter att jag tittat på några videor om metoder för att snurra och vända föremålen och lägga strategi, vann jag min Denki-figur på bara två försök. Det krävs rymdtänkande, strategiläggning och en bra återhållsamhet när det gäller när man ska veta att sluta, så att du inte spenderar för mycket. Det var allt :3
Jag har spelat det här spelet ett tag och spenderat lite pengar. Jag kan utan tvekan säga att detta spel inte är värt din tid eller pengar. Maskinerna är omöjliga, jag har suttit och sett 30 personer försöka få ett pris och inte flytta det en centimeter. Prime är ett bokstavligt skämt. De har typ 8 av de sämsta priserna i "prime exklusiva" maskiner och det är allt, och maskinerna är precis lika riggade som de vanliga.
Relativt beroende och när du väl vet hur man spelar spelet ordentligt är det superrättvist och roligt! Naturligtvis är det ett kranspel med saker som gör det svårt, men gratisbiljetter och chansen att vinna sånt gratis är alltid trevligt. Skulle absolut rekommendera, men skulle starkt rekommendera att inte spendera mycket om några pengar alls.
Jag gav den 3 stjärnor för den ser bra ut men jag vann två gånger i rad men den kommer att placera priset jag vann i mitten men inte i vinstrutan
Jag skulle inte rekommendera denna app. Många av maskinerna är mycket riggade och att spendera pengar på det är ett slöseri. Jag hade den här appen tidigare och det var mer möjligt att vinna, men nu är det ganska omöjligt. Mycket skickliga spelare kämpar till och med med det. Jag har sett leksaker bundna på plats i maskinerna. Jag tror att det finns en bättre användning av din tid och pengar någon annanstans. Sidorna är problematiska att gå mellan också och ibland släpar maskiner.
Rolig app. Fungerar faktiskt. Priserna är legitima, inga knock offs. Har vunnit flera priser från dem och använt deras gratis frakterbjudanden. Tänk bara på när du skickar dina priser eftersom den inte gratis frakten kan bli dyr. Maskiner har trick men de går oftast att vinna.
Intensiv lycka! Rolig vinst och fina priser! Kan inte vara för svaga hjärtan.
Okej, så jag har sett en rekordlåg nivå med det här spelet, jag såg bokstavligen hur en maskin nästan betalade ut ett pris och sedan gick den omedelbart i underhållsläge följt av att fylla på prisskärmen och sedan flyttades priset tillbaka till den ursprungliga positionen... tyckte att det var ganska misstänkt satt jag igen och tittade på många fler försök och igen! Kommer nästan till priset som ges och det gick tillbaka till underhåll och sedan fyllning av prisskärmen och när det återgår till att vara spelbart igen!
Spel är tuffa men rättvisa. Priset per spel är ganska dyrt, men de ger gratis dagliga biljetter om du har spenderat cirka 1100 yen totalt vilket är bra. Rimligt snabb och gratis leverans av priser också!
Det tar definitivt lite att få kläm på, är dyrt och mycket beroendeframkallande, men jag har vunnit några fantastiska priser frakten är gratis och supersnabb!
Claw Machine Game Toreba Live! Divertisment wos
Den här appen är ganska bra och definitivt beroendeframkallande när du väl får kläm på den. Om du går in och förväntar dig att det ska vara som de vanliga kranspelen du hittar i USA som plockar upp ett föremål och släpper det i vinstfacket, kommer du att bli besviken. Istället måste du fortsätta att flytta föremålet för att få det att släppa så att du kan vinna. Ja, det kräver din information och CC# och ja, du kan sluta spendera en hel del pengar på att spela, men om du vinner priser skickas de gratis en gång i veckan och nöjd med att du vann föremålet istället för att bara köpa det från en butik är jättebra. Jag har vunnit 3 saker på den korta tiden jag har spelat. Du kan också se andra spela och lära dig några knep om hur man vinner. Det finns några fantastiska priser här. Det är definitivt värt en titt. Ignorera de som ger det dåliga recensioner eftersom det inte är vad de förväntade sig.
Ny uppdatering är hemsk. När du bläddrar i objekten under alla zoomar appen in. Gör det svårt att se. Maskinen fryser. Du börjar ditt spel och kranen tar en evighet att röra sig. när du släpper taget. Kranen har gått förbi den position du vill vara i.
Besviken. Jag fick aldrig de "5 gratis försöken" de lovade. De vill genast att jag ska betala för TP...
Det är ett roligt spel men när kranarna borde plocka upp sakerna du vill att de inte vill, fungerar de aldrig. Jag fick en gratis spelbiljett och spelade ett av spelen för en plysch, jag saknade inte plyschen men kranen tog inte upp plyschen heller.
Det är en underbar idé men videoflödet har fördröjning. Dessutom kan du bara flytta varje riktning en gång i stället för att ha en tidsgräns som de flesta traditionella [amerikanska åtminstone] claw-spel så om du förstör dig alls har du ingen chans att vinna.
Jag har vunnit cirka 10 priser. Var och en mottogs i utmärkt skick. Om du förlitar dig helt på gratisspel kommer du att vänta länge mellan vinsterna.
Claw Machine Game Toreba Live! Entretenimento yvh