Post by inprosbaybewebm on Mar 14, 2022 3:09:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Survivors: Match 3・Lost Island ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Survivors: Match 3・Lost Island IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Survivors: Match 3・Lost Island 2022 version ▞▞▞
Timeren for alt er alt for lang og til at afslutte quest disse Match 3-spil. Det skal kun tage én til at blive færdig. Im ghar de tilføjet ting til at hjælpe. Men endnu en gang et andet spil, du skal købe diamant til. Det er sjovt, men kamp 3 giver dig ikke tid nok til at blive færdig.
Opdatering: indtil videre elsker jeg spillet, men puslespillet er en smule afskrækkende. Også gåderne skar min interesse i selv at prøve at afslutte en opgave. Spillet bliver ved med at klippe ud efter indgangsvideoen. (Vil opdatere dette, når jeg kan spille spillet) Plz fix dette hurtigst muligt
Skuffet over lang tid, det tager for nye niveauer! Har ventet siden før pandemien!!!! Helt vildt! Og jeg brugte penge i dette spil. Boooooo
HELT SERIØST? Du skal gennemføre 3 runder puslespil for en simpel opgave... Jeg kan godt lide historien og eventyrspillet, men er det virkelig et eventyrspil eller et puslespil!? Jeg blev tvunget til at slette appen på grund af gåderne
Ok tid fordrivelse
ALLT for mange match 3-spil til at komme videre, burde kun være 1 ad gangen, ikke 3 i træk, såååååååååååååååååååå kedeligt. Der er for mange match 3-kampe derude nu, de er gået ihjel. Spil ville være meget sjovere, hvis udviklere skiftede i typer af spil for at komme videre, et valg af 5 forskellige typer ville være godt. Bortset fra de overdrevne match 3-spil, der er nødvendige, elsker resten af det.
Survivors: Match 3・Lost Island Kalandjátékok cjo
Udmærket spil og lidt sjovt.
Jeg elsker dette spil!Men da jeg kom til vulkanområdet, blev jeg stoppet ved krydstogtskibet. Starter nu forfra.
Så sjovt
Folk, hvis du vil spille dette spil, så spil det, det er et fantastisk eventyrspil, men .. ikke, jeg gentager, betal ikke for ædelstene, ædelstene dukker ikke op, selv efter at de er blevet betalt.
Dette er det mest latterlige "survival"-spil i legebutikken. Tutorialen er designet til lobotomipatienter, som skal gås igennem de enkleste, mest oplagte opgaver for ALLTID. Næsten alt, hvad du gør, står over for et idiotisk "puslespil" i candy crush-stil med animationer, du ikke kan springe over, som varer længere end det tager at løse det dumme puslespil. HEJ!!! folk downloader ikke et overlevelsesspil for at spille candy crush! ...tja, det gør lobotomipatienter måske.😝
Hver gang jeg afslutter et niveau, lukker appen, og jeg mister mine fremskridt og er nødt til at lave hele niveauet om igen. deres ernæringsbar går alt for hurtigt ned og løber tør for kokosnødder
Nogle ting er ikke rigtigt synlige, hvilket kunne være forvirrende og have brug for ædelstene, men jeg kan godt lide det, fordi det er overlevelse
Rigtig godt spil
jeg er ny i spillet, men spillet er ikke let.....noget puslespil været idiot at spille......Jeg har været 3 dage til at spille ved pumpen, men jeg kan stadig ikke afslutte på grund af ikke god på puslespillet.....kan du ordne det.....
I 2014 begyndte jeg at spille dette spil, da det kom til den irriterende del, og beslutte derefter at afinstallere, fordi en opgave er virkelig svær at løse, fordi puslespillet, som du skal være færdigt først 😭😭😭
Jeg kan godt lide spillet, men kundeservicen stinker.Spillet går ned, og der er ingen hjælp.
ikke dårligt antag, når man vælger hvilken perle man skal flytte, nogle gange flytter den en anden i stedet for meget følsom over for berøring på en måde, men bortset fra det ville det være et fantastisk spil
Ligesom søgningen og gåderne, men nogle gange kan du søge i dagevis og ikke komme nogen vegne.Jeg blev så frustreret, at jeg brugte rigtige penge på at afslutte en opgave. Det gør mig vred
For penge at snuppe. Vi ved, at det kan betale sig at spille, men nogle af niveauerne er næsten umulige uden boosts, og der er stort set ingen gratis måde at få diamanter på - spillets valuta. Du får en pr. niveau, og et boost er på 9 diamanter og derover. Det er en skam, da det er ret underholdende, men i sidste ende, medmindre du er villig til at bruge det, er det bare frustrerende. Den har også pop-up-reklamer under hele spillet - det er bare uhøfligt, da det ikke engang giver spilvaluta.
Fantastisk grafik & hvad burde være et interessant spil. Alt sammen svigtet af det frustrerende spil. Som tidligere kommentarer fra andre herinde har sagt. For også at fortsætte i dette spil, skal du købe ædelstene ved at bruge dit kreditkort. Ædelstenene er nødvendige for at løse gåderne i Tetris-stil, som hjælper med at låse op for historien. Nogle dele af historien kræver, at du løser tre eller flere gåder i Tetris-stil. Hvis du ikke kan nogen del af puslespil i sekvensen, skal du starte hele sekvensen igen, lige fra det første puslespil i sekvensen
Jeg elsker dit spil
Yay
Spillet hænges op midt i en download. Besætningen er på badesfæren for at komme ud af hulen og vende tilbage til den oprindelige strand, men anderledes. ...men tingen vil ikke downloades. Jeg har så brugt flere penge, end jeg gider tale om, frustreret over, at jeg ikke kan downloade og fortsætte, hvor jeg slap.
Meget bedre uden gåder! For mange gåder. 3 runder pr. handling og skal gentage dem alle, hvis det mislykkedes. frustrerende. Hold dig væk fra fremskridt. At flytte til et nyt sted er forfærdeligt, får dig til at starte fra 0 igen. Ingen mening at lære alle de opskrifter, du ikke kan bruge bagefter, osv. Island castaway-spil er meget bedre end dette.
Mit spil bliver ved med at fryse.jeg har passeret de 3 gåder for at låse op for kontoret tre eller fire gange nu, men når det er tid til, at skærmen med niveauet skal forlade, og lejren skal indlæses igen, fryser den og starter spillet forfra, jeg er så frustreret, at jeg har spillet dette spil så længe, hjælp venligst er der andre der har dette problem? Jeg elsker spillet, det er derfor, jeg har spillet det så længe, at jeg bare er så frustreret, fordi jeg ikke længere kan komme forbi spillet, hvis det bliver ved med at fryse og ikke vil slippe mig!!
Det er en fin kombination og anderledes end det sædvanlige, men jeg slettede spillet, fordi der var et niveau, jeg bare ikke kunne klare på mere end en uge, ikke engang med 15 ekstra træk!! Og uden at bestå niveauet sidder jeg fast på øen og intet andet at lave.
Match 3 med en god historie. Quest og mål. Opdatering: Match 3 til svært ikke sjovt.Pengene synker på boosts. Annoncer dukker tilfældigt op. Ingen "gevinster" fra kampen 3. Rigtige penge kun til at købe boost. Hver zone sletter inventar og opgraderinger. Masser af at bringe de samme ting igen og igen
Ikke mange bevægelser med så mange fliser at få Wride af. Når du søger efter objekter, ville det være godt at vide, hvordan det ser ud.
Plazmic! Eat Me io Blob Cell Grow Game Arkada cdzk
Survivors: Match 3・Lost Island Avanture xzpg
Puslespil er en smule nedslående. med alle de annonce-pop-ups og ingen belønninger for at se det giver mig lyst til at afinstallere spillet igen.hvis jeg valgte ikke at tilføje venner, så skulle opgaven for det forsvinde
Fantastisk spil indtil videre. noget er svært at finde, men så længe du har patienter, så klarer du det fint.